- با توجه به اینکه کلیه نرم افزارهای موجود در سایت به صورت رایگان عرضه شده و امکان استفاده از آنها به صورت نامحدود و رایگان وجود دارد ، هیچ یک از نرم افزارها مشمول پشتیبانی رایگان نمی باشند و کاربران محترم در صورت نیاز به دریافت هر نوع خدمات پشتیبانی از قبیل نصب و راه اندازی، رفع اشکال، راه اندازی نرم افزارها به صورت شبکه، آموزش و … ملزم به پرداخت هزینه پشتیبانی خواهند بود.
- هزینه پشتیبانی قبل از انجام کار دریافت خواهد شد.
- هزینه هر نوبت پشتیبانی جداگانه بوده و ارائه خدمات پشتیبانی در نوبتهای بعدی مستلزم پرداخت مجدد هزینه پشتیبانی می باشد.
- امکان نصب و راه اندازی نرم افزارها به صورت تحت شبکه جهت استفاده اشتراکی دو یا چند سیستم به صورت همزمان از نرم افزار با دریافت هزینه وجود دارد.
- کلیه خدمات پشتیبانی به صورت غیرحضوری و از راه دور (اینترنتی یا تلفنی) می باشد.
- جهت پشتیبانی اینترنتی داشتن نرم افزارهای اتصال از راه دور نظیر Any Desk ضروری می باشد.
دانلود نرم افزار Any Desk جهت دریافت پشتیبانی اینترنتی