شرایط و هزینه پشتیبانی نرم افزارها

  • با توجه به اینکه کلیه نرم افزارهای موجود در سایت به صورت رایگان عرضه شده و امکان استفاده از آنها به صورت نامحدود و رایگان وجود دارد ، هیچ یک از نرم افزارها مشمول پشتیبانی رایگان نمی باشند و  کاربران محترم در صورت نیاز به دریافت هر نوع خدمات پشتیبانی از قبیل نصب و راه اندازی، رفع اشکال، راه اندازی نرم افزارها به صورت شبکه، آموزش و … ملزم به پرداخت هزینه پشتیبانی خواهند بود. (مطابق با جدول ذیل همین صفحه)
  •  هزینه پشتیبانی قبل از انجام کار دریافت خواهد شد.
  • هزینه هر نوبت پشتیبانی جداگانه بوده و ارائه خدمات پشتیبانی در نوبتهای بعدی مستلزم پرداخت مجدد هزینه پشتیبانی می باشد.
  • امکان نصب و راه اندازی نرم افزارها به صورت تحت شبکه جهت استفاده اشتراکی دو یا چند سیستم به صورت همزمان از نرم افزار با دریافت هزینه وجود دارد.
  • کلیه خدمات پشتیبانی به صورت غیرحضوری و از راه دور (اینترنتی یا تلفنی) می باشد.
  • جهت پشتیبانی اینترنتی داشتن نرم افزارهای اتصال از راه دور نظیر Any Desk ضروری می باشد.

دانلود نرم افزار Any Desk جهت دریافت پشتیبانی اینترنتی

 

لیست هزینه برخی از خدمات قابل ارائه به شرح زیر می باشد. لازم به ذکر است که هزینه مربوطه صرفا بابت همان نوبت پشتیبانی بوده و در صورتی که در آینده نیاز به انجام دوباره آن باشد مجددا باید پرداخت گردد.

عنوانهزینه انجام
نصب و راه اندازی، آموزش و تنظیمات اولیه هر برنامه50/000 تومان
نصب و راه اندازی و تنظیمات نسخه تحت شبکه هر برنامه100/000 تومان
راهنمایی و رفع اشکال به صورت تلفنی یا اینترنتی جهت برطرف کردن اشکالات احتمالی برنامه ها (از قبیل خطای ورود به برنامه، اتصال به اس کیو ال سرور و غیره)50/000 تومان
طراحی قالب و سربرگ نامه اداری در نرم افزار دبیرخانه (بابت یک سربرگ در دو سایز A4 و A5)50/000 تومان
سایر مواردبنا به نوع درخواست متغیر می باشد