نرم افزار ثبت اطلاعات و بایگانی اسناد و مدارک پرسنل

 

نرم افزار ثبت اطلاعات و بایگانی اسناد پرسنل نرم افزاری کاربردی جهت ثبت و بایگانی اطلاعات و اسناد و مدارک پرسنل شرکتها ، ادارت و سازمانها با کاربری ساده و کاربرپسند می باشد.

از جمله امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت گروه بندی پرسنل، بایگانی اسناد و مدارک پرسنل، استخراج اطلاعات پرسنل به فایل اکسل ، چاپ گروهی و فردی اطلاعات ، ورود گروهی اطلاعات از فایل اکسل، جستجوی پیشرفته و ترکیبی اطلاعات و … اشاره نمود.

 

لازم به ذکر است این نرم افزار نسخه ی تغییر یافته ی نرم افزار ثبت اطلاعات و بایگانی مدارک و اسناد افراد است که جهت ذخیره اطلاعات پرسنل سازمانها و شرکتها بهینه سازی شده است.

 

نرم افزار مدیریت پرسنل دارای بخش های اطلاعات اولیه، اطلاعات تکمیلی، اطلاعات پرسنلی، اطلاعت تاهل و تکفل و سایر اطلاعات است.

 

از جمله تفاوتهای این نرم افزار با نرم افزار ثبت اطلاعات افراد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • ثبت اطلاعات همسر، فرزندان و افراد تحت تکفل
  • ثبت انواع ایثارگری
  • ثبت محل های خدمت فیزیکی
  • مشخص کردن حوزه های خدمتی و ادارات محل خدمت
  • اطلاعات جزیی تر مخصوص پرسنل
  • و …

 

پس از ثبت اطلاعات هر یک از پرسنل در برنامه، امکان بایگانی و پیوست کردن اسناد و مدارک مربوط به فرد به تعداد نامحدود با امکان اتصال به اسکنر و اسکن کردن تصویر سند در محیط برنامه نیز وجود دارد.

 

از قابلیتهای دیگر این نرم افزار می توان به امکان ایجاد گروههای مختلف در برنامه و گروه بندی افراد اشاره کرد.

 
همچنین قابلیت جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن اطلاعات بر اساس گزینه های مختلف به صورت ترکیبی در نرم افزار وجود دارد که این موضوع امکان اخذ گزارش های مختلف مورد نیاز از اطلاعات برنامه را امکانپذیر کرده است.


امکانات کلی نرم افزار:

 

  • امکان بایگانی و ذخیره تصویر اسناد و مدارک هر فرد به تعداد نامحدود با قابلیت اتصال و دریافت تصویر سند از اسکنر در محیط برنامه

 

  • امکان تعریف گروه به تعداد نامحدود و گروه بندی افراد

 

  • امکان جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن اطلاعات ثبت شده بر اساس موارد اطلاعاتی مختلف

 

  • امکان جستجو در بین تمامی اطلاعات ثبت شده و یا اطلاعات مربوط به یک گروه خاص

 

  • امکان چاپ پرونده اطلاعات ثبت شده هر یک از افراد

 

  • امکان انتخاب گزینه های اطلاعاتی قابل نمایش در برنامه

 

  • امکان پشتیبان گیری و تهیه فایل پشتیبان از کلیه اطلاعات ثبت شده در نرم افزار جهت بازگردانی اطلاعات برنامه در مواقع ضروری

 

  • نصب آسان و خودکار برنامه و تمامی پیش نیازهای مورد نیاز جهت اجرای برنامه ( از قبیل اس کیو ال سرور ، دات نت فریم وورک و … ) بدون دخالت کاربر

تصاویری از محیط نرم افزار:
 

 

نام کاربری: مدیر سیستم
رمز ورود :  ۱۱۱۱

برای نصب برنامه و کلیه برنامه های موردنیاز از قبیل اس کیو ال سرور ، دات نت فریموورک و … فقط کافی است ستاپ اصلی برنامه اجرا شود تا عملیات نصب آغاز شده و کلیه نیازمندیهای مربوطه به صورت خودکار نصب شوند و نیازی به اجرای جداگانه سایر برنامه ها نیست.

 

توجه داشته باشید جهت نصب صحیح نیازمندیهای برنامه از قرار دادن فایل ستاپ برنامه داخل پوشه های دارای نام فارسی خودداری فرمایید.

 
با توجه به اینکه برای اجرای صحیح برنامه نیاز به نصب اس کیو ال سرور می باشد که با اجرای ستاپ برنامه به صورت اتوماتیک انجام می شود، در صورتیکه برای اولین بار است که اقدام به نصب برنامه می کنید، بسته به سرعت و قدرت سیستم شما ممکن است نصب برنامه مدتی طول بکشد که طبیعی می باشد.

 

در صورتی که در صفحه ورود به برنامه ، پس از وارد کردن رمز برنامه با خطا روبرو شدید ، به راهنمای رفع خطای اتصال به اس کیو ال سرور موجود در پوشه Help در بسته دانلود شده مراجعه فرمایید

 

نرم افزار مدیریت پرسنل دانلود نرم افزار مدیریت پرسنل نرم افزار مدیرت نرم افزار پرسنل وضعیت ایثارگری سابقه ایثارگری سابقه معلولیت وضعیت نظام وظیفه اسناد و مدارک محل های خدمت فیزیکی ادارات ادراه نرم افزار ادارات دانلود نرم افزار مدیرت اداری اطلاعات پرسنلی تاهل و تکفل استخدامی نوع استخدام گزینش گزینشی شغل وضعیت شغلی شماره بیمه نوع بیمه شماره پرونده سمت اداره محل خدمت محل شرکت حوزه خدمتی مدیرت افراد ثبت اطلاعات اطلاعاتی ثبتی پرونده چاپ بایگانی مدارک مدارکها اسکن مدارک سازمان سازمانها سازمانی
  نرم افزار ثبت افراد تحت تکفل افراد ثبت اطلاعات همسر و فرزندان نرم افزار ثبت اطلاعاتا افراد نرم افزار سابقه افراد بایگانی مدارک افراد ثبت اطلاعات کاری افراد نرم افزار بایگانی مدارک پرسنل نرم افزار ثبت بیمه و اتمام کار کارمندان